153 establecementos turísticos galegos benefícianse da orde de axudas para actuacións de mellora nos establecementos de aloxamento e restauración galegos

Melloras de accesibilidade, reforma das instalacións eléctricas, sanitarias e de illamento así como actuacións de renovación na seguridade, na modernización e na dixitalización dos servizos son algunhas das actuacións que Turismo de Galicia está a subvencionar a través da súa liña de axudas orientada a establecementos hoteleiros e de restauración. Este ano, o orzamento desta liña de axudas incrementouse nun 75% respecto do ano pasado, o que permitiu que un total de 153 establecementos galegos se poidan beneficiar destas axudas.

“O obxectivo principal destas axudas é incentivar a mellora das instalacións e infraestruturas destes establecementos co fin de consolidar unha oferta turística de calidade, xa que o sector turístico ten un gran valor estratéxico na economía galega”, explicou o director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, durante a visita que esta mañá fixo a un dos establecementos beneficiarios desta axuda, o hotel-pensión 25 de Julio, en Santiago de Compostela.
 
Este establecemento beneficiouse este ano dunha axuda de algo máis de 40.000€ que lle permitirá acometer traballos de rehabilitación das habitacións, modernizando as instalacións e adaptando baños e mobiliario, ás novas necesidades dos viaxeiros.
 
Establecementos beneficiarios
 
Ao abeiro desta axuda levaranse adiante proxectos en 109 establecementos hoteleiros (campamentos de turismo, establecementos de turismo rural, apartamentos turísticos e albergues turísticos) por importe de algo máis de 2,6M€ mentres que no ámbito dos establecementos de restauración aprobáronse un total de 44 solicitudes por importe de case 780.000€.

Os proxectos acadaron unha subvención de ata o 50% e o importe máximo da axuda a cada entidade beneficiaria será de 50.000 euros, puidendo executarse obras por importe de ata 100.000€, que deberá estar executada e xustificado neste ano.

Entrepreneurship Forum Spain y la Fundación Rafael del Pino presentan el ‘I Health Investor Forum’ con la colaboración de ClarkeModet

Entrepreneurship Forum Spain y la Fundación Rafael del Pino organizan, con la colaboración de ClarkeModet, el I Healthcare Investor Forum: Shaping the Future of Health, un encuentro profesional que reunirá en Madrid a startups del sector med-tech, health-tech y bio-tech con grandes fondos de inversión y corporaciones especializadas. El acto tendrá lugar el próximo 18 de septiembre en la Fundación Rafael del Pino.

Ya están aquí los viajes inteligentes: el European Digital Wallet garantizará unas vacaciones más sencillas y seguras

En lo que llevamos de verano, se han localizado grandes colas para hacer el check-in en establecimientos de Mallorca, Tenerife e Ibiza, y numerosos hoteleros hablan de “colapso del sistema” o “colapso informático”. Además, gestiones como alquilar un coche se está convirtiendo en una quimera: actualmente un 35% de los usuarios relata alguna incidencia, solo el 52% presenta reclamaciones formales y poco más del 16% recupera su dinero.

¿Cuál es el mejor momento para visitar Miami en 2025? (siempre…): Guía completa para disfrutar según tus prioridades

(Por Maurizio y Maqueda) La clave para unas vacaciones inolvidables en Miami: elegir la temporada adecuada según tus intereses y presupuesto. Miami, la joya del Caribe estadounidense, atrae a millones de turistas cada año gracias a su clima tropical, playas de ensueño, eventos internacionales y una cultura vibrante que combina latinoamérica, EE.UU. y Europa. 

Marqués de Riscal celebra el premio al Mejor Viñedo del Mundo con "Risk All", un homenaje a su espíritu audaz

Marqués de Riscal ha presentado Risk All, su nueva campaña de comunicación global, con la que celebra su reciente nombramiento como mejor viñedo del mundo en el prestigioso World’s Best Vineyards 2024. La campaña, que se apoya en algunos de los hitos más importantes de la historia de la bodega y ha contado con la colaboración del ilustrador Isidro Ferrer —Premio Nacional de Diseño 2002 e Ilustración 2006—, ensalza la esencia valiente de la marca. Todo ello, con el fin de abrir la cultura del vino a nuevas audiencias, apelando a públicos que valoran la cultura, el arte, la arquitectura y las experiencias transformadoras.