A Xunta destaca a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade

O conselleiro do Medio Rural, José González, destacou hoxe a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade. González presidiu o acto inaugural da rehabilitación do mercado municipal de Crecente, acompañado da directora xeral da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural, Inés Santé, e do alcalde desta localidade pontevedresa, Julio García-Luengo.

O conselleiro puxo en valor o investimento de preto de 96.000 euros nestas instalacións, que serviron para renovalas totalmente. Así, segundo explicou José González, levouse a cabo a restauración completa do interior do inmoble, creáronse catro postos de venda de produtos agroalimentarios e habilitouse un local para un supermercado.

Todo isto, engadiu o titular de Medio Rural, mediante diferentes intervencións, entre as que salientan o reforzo da estrutura con perfís de aceiro para garantir a seguridade do recinto, a instalación de carpinterías metálicas en todos os ocos exteriores, con vistas a mellorar a luminosidade ou a colocación de portas corredoiras automáticas, co fin de mellorar a eficiencia enerxética e a funcionalidade. Así mesmo, procedeuse a reforzar o illamento térmico e á dotación de pavimentación específica, para cubrir as diferentes necesidades.

Pegada de carbono
O conselleiro vinculou estas obras na praza de abastos de Crecente coas directrices europeas -e coas consecuentes políticas da Xunta- encamiñadas a reducir a pegada de carbono e destinadas a achegar aos agricultores e gandeiros, por un lado, e aos consumidores, por outro.

Así mesmo, José González sinalou que a mellora das instalacións do mercado incide tamén noutra das liñas de actuación da Consellería do Medio Rural, como é a calidade. Un aspecto que -indicou- a Xunta defende dende o control, a promoción e o apoio á comercialización, entre outros ámbitos, e que se fomenta tamén mediante medidas de ordenación, caso da futura Lei da calidade alimentaria de Galicia.

Neste sentido, o conselleiro apuntou que o feito de contar cun mercado de calidade incide tamén na defensa da excelencia dos nosos produtos alimentarios e que, de feito, dispoñer dunhas instalacións cun bo nivel constitúe un valor engadido á hora de facilitar a venda destas producións.

Por todo isto, José González quixo felicitar ao rexedor municipal e a todos os veciños de Crecente polo éxito desta rehabilitación e desexar que este mercado sirva como punto de encontro para moitos deles e para poñer en valor esa calidade dos produtos da nosa terra, remarcou.

Entrepreneurship Forum Spain y la Fundación Rafael del Pino presentan el ‘I Health Investor Forum’ con la colaboración de ClarkeModet

Entrepreneurship Forum Spain y la Fundación Rafael del Pino organizan, con la colaboración de ClarkeModet, el I Healthcare Investor Forum: Shaping the Future of Health, un encuentro profesional que reunirá en Madrid a startups del sector med-tech, health-tech y bio-tech con grandes fondos de inversión y corporaciones especializadas. El acto tendrá lugar el próximo 18 de septiembre en la Fundación Rafael del Pino.

Ya están aquí los viajes inteligentes: el European Digital Wallet garantizará unas vacaciones más sencillas y seguras

En lo que llevamos de verano, se han localizado grandes colas para hacer el check-in en establecimientos de Mallorca, Tenerife e Ibiza, y numerosos hoteleros hablan de “colapso del sistema” o “colapso informático”. Además, gestiones como alquilar un coche se está convirtiendo en una quimera: actualmente un 35% de los usuarios relata alguna incidencia, solo el 52% presenta reclamaciones formales y poco más del 16% recupera su dinero.

¿Cuál es el mejor momento para visitar Miami en 2025? (siempre…): Guía completa para disfrutar según tus prioridades

(Por Maurizio y Maqueda) La clave para unas vacaciones inolvidables en Miami: elegir la temporada adecuada según tus intereses y presupuesto. Miami, la joya del Caribe estadounidense, atrae a millones de turistas cada año gracias a su clima tropical, playas de ensueño, eventos internacionales y una cultura vibrante que combina latinoamérica, EE.UU. y Europa. 

Marqués de Riscal celebra el premio al Mejor Viñedo del Mundo con "Risk All", un homenaje a su espíritu audaz

Marqués de Riscal ha presentado Risk All, su nueva campaña de comunicación global, con la que celebra su reciente nombramiento como mejor viñedo del mundo en el prestigioso World’s Best Vineyards 2024. La campaña, que se apoya en algunos de los hitos más importantes de la historia de la bodega y ha contado con la colaboración del ilustrador Isidro Ferrer —Premio Nacional de Diseño 2002 e Ilustración 2006—, ensalza la esencia valiente de la marca. Todo ello, con el fin de abrir la cultura del vino a nuevas audiencias, apelando a públicos que valoran la cultura, el arte, la arquitectura y las experiencias transformadoras.