A Xunta destaca a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade

O conselleiro do Medio Rural, José González, destacou hoxe a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade. González presidiu o acto inaugural da rehabilitación do mercado municipal de Crecente, acompañado da directora xeral da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural, Inés Santé, e do alcalde desta localidade pontevedresa, Julio García-Luengo.

O conselleiro puxo en valor o investimento de preto de 96.000 euros nestas instalacións, que serviron para renovalas totalmente. Así, segundo explicou José González, levouse a cabo a restauración completa do interior do inmoble, creáronse catro postos de venda de produtos agroalimentarios e habilitouse un local para un supermercado.

Todo isto, engadiu o titular de Medio Rural, mediante diferentes intervencións, entre as que salientan o reforzo da estrutura con perfís de aceiro para garantir a seguridade do recinto, a instalación de carpinterías metálicas en todos os ocos exteriores, con vistas a mellorar a luminosidade ou a colocación de portas corredoiras automáticas, co fin de mellorar a eficiencia enerxética e a funcionalidade. Así mesmo, procedeuse a reforzar o illamento térmico e á dotación de pavimentación específica, para cubrir as diferentes necesidades.

Pegada de carbono
O conselleiro vinculou estas obras na praza de abastos de Crecente coas directrices europeas -e coas consecuentes políticas da Xunta- encamiñadas a reducir a pegada de carbono e destinadas a achegar aos agricultores e gandeiros, por un lado, e aos consumidores, por outro.

Así mesmo, José González sinalou que a mellora das instalacións do mercado incide tamén noutra das liñas de actuación da Consellería do Medio Rural, como é a calidade. Un aspecto que -indicou- a Xunta defende dende o control, a promoción e o apoio á comercialización, entre outros ámbitos, e que se fomenta tamén mediante medidas de ordenación, caso da futura Lei da calidade alimentaria de Galicia.

Neste sentido, o conselleiro apuntou que o feito de contar cun mercado de calidade incide tamén na defensa da excelencia dos nosos produtos alimentarios e que, de feito, dispoñer dunhas instalacións cun bo nivel constitúe un valor engadido á hora de facilitar a venda destas producións.

Por todo isto, José González quixo felicitar ao rexedor municipal e a todos os veciños de Crecente polo éxito desta rehabilitación e desexar que este mercado sirva como punto de encontro para moitos deles e para poñer en valor esa calidade dos produtos da nosa terra, remarcou.

La serie definitiva sobre liderazgo, comunicación, amistad, valores, que tienes que ver ya: "The Chosen" (seas católico o no)

(Por el equipo de | INFONEGOCIOS MIAMI *) En un mundo empresarial obsesionado con métricas vanidosas y crecimiento exponencial a cualquier costo, The Chosen emerge no como una serie religiosa más, sino como el manual no escrito de liderazgo auténtico, construcción comunitaria y sostenibilidad organizacional.

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Lido Beach: ¿la otra playa más bella de Florida? (¿por qué este paraíso natural aún lo ocultan en el top mundial?)

(Por Maurizio y Maqueda) Ubicada en la vibrante costa oeste de Florida, Lido Beach se erige como un tesoro natural que cautiva a quienes tienen el privilegio de visitarla. La gran pregunta es… ¿sigue casi oculto porque parte de su atractivo es que no sea masivo?, quizás por que es tan linda, que quienes la visitan constantemente quieren que permanezca oculta.

(Tiempo de lectura: 4 minutos para enamorarse de Lido Beach)

Startup Valencia crece un 36% y su comunidad supera los 48.000 profesionales en 2025

Valencia consolida en 2025 su posición como uno de los hubs tecnológicos con mayor dinamismo de Europa. Startup Valencia cierra el año con un crecimiento significativo que refuerza esta tendencia: la comunidad que agrupa al ecosistema innovador alcanza ya los 48.000 profesionales, un 36% más que en 2024. La organización privada y sin ánimo de lucro, fundada en 2017, ha incorporado además 57 nuevos socios, alcanzando un total de 407.

Fin de año, dobles agendas y amantes: así viven las fiestas los españoles

Las fiestas de Navidad y Fin de Año no solo traen brindis y turrones… también reavivan otro clásico: el incremento de las aventuras extramatrimoniales. Según datos recientes de Gleeden – la primera plataforma europea de encuentros extramatrimoniales pensada por y para mujeres, con más de 13 millones de usuari@s en todo el mundo y 1,2 millones en España – la actividad dentro de la app aumenta hasta un 28% durante el mes de diciembre, especialmente los días previos a Navidad y Año Nuevo.

2025, el año en que la IA visual se consolida en la industria de la moda y en redes sociales

La inteligencia artificial visual ha dejado de ser una tecnología experimental para convertirse en una infraestructura clave dentro de la industria de la moda. A lo largo de 2025, alrededor del 80% de las marcas del sector tienen ya algún despliegue de IA previsto o activo en 2025. Marcas, creativos y retailers han integrado de forma real la IA en sus procesos de creación de imágenes, campañas, contenidos para redes sociales y producción visual, marcando un punto de inflexión en la evolución del sector.