A Xunta abre o prazo para que a mocidade presente as súas obras na nova edición do programa Xuventude Crea (Hoxe en Galego)

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publica hoxe unha nova convocatoria do programa Xuventude Crea, destinado a premiar a creatividade da mocidade galega en distintas categorías artísticas. A partir de mañá os mozos terán o prazo dun mes para presentar os seus proxectos a este certame que chega xa á súa XIII edición.

A convocatoria está dirixida a todas as mozas e mozos non profesionais con idades comprendidas entre os 16 e 30 anos. Os interesados en participar poden inscribirse nalgunha das 14 categorías que ten o certame: creación de videoxogos, novela curta, cociña, teatro, artes plásticas, fotografía, música, poesía, videocreación, banda deseñada, arte urbana, deseño de xoias, moda e danza moderna.

Cada unha destas especialidades contará con tres premios: o primeiro, de 3000 euros; o segundo, de 1500; e o terceiro, de 1000 euros; así como mencións de honra sen dotación económica. Ademais, desde o pasado ano incluíuse un premio especial de 1000 euros para a modalidade de música clásica dentro da especialidade de música. A obra gañadora poderá ser proposta para participar en festivais de música de Galicia así como en eventos de similares.

Como novidade, increméntanse de 6 a 8 as obras que poden chegar á fase final na especialidade de Danza Moderna; e se elimina o número máximo de integrantes dos grupos de creación de Videoxogos, ata agora de 5.

Na especialidade de teatro, ofrecerase aos gañadores a posibilidade de entrar na selección dun programa de formación e mentorizaxe para poñer en marcha unha compañía teatral.

Programa Xuventude Crea
A consellería de Política Social e Xuventude da Xunta de Galicia convoca anualmente desde 2010 o programa Xuventude Crea, un certame de creadores novos que pretende estimular e apoiar a imaxinación, a creatividade e a innovación. Xa levan participado no programa máis de 4.400 mozos e mozas, con 3.254 obras e proxectos creativos, 540 premios repartidos e case 800.000 euros en dotacións económicas.

Xuventude Crea pretende ser un trampolín para mostrar as propostas da mocidade galega ademais de axudar economicamente. As obras e artistas máis recentes de Xuventude Crea poden consultarse no museo web do programa: www.museoxuventudecrea.gal.

La serie definitiva sobre liderazgo, comunicación, amistad, valores, que tienes que ver ya: "The Chosen" (seas católico o no)

(Por el equipo de | INFONEGOCIOS MIAMI *) En un mundo empresarial obsesionado con métricas vanidosas y crecimiento exponencial a cualquier costo, The Chosen emerge no como una serie religiosa más, sino como el manual no escrito de liderazgo auténtico, construcción comunitaria y sostenibilidad organizacional.

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Lido Beach: ¿la otra playa más bella de Florida? (¿por qué este paraíso natural aún lo ocultan en el top mundial?)

(Por Maurizio y Maqueda) Ubicada en la vibrante costa oeste de Florida, Lido Beach se erige como un tesoro natural que cautiva a quienes tienen el privilegio de visitarla. La gran pregunta es… ¿sigue casi oculto porque parte de su atractivo es que no sea masivo?, quizás por que es tan linda, que quienes la visitan constantemente quieren que permanezca oculta.

(Tiempo de lectura: 4 minutos para enamorarse de Lido Beach)

Startup Valencia crece un 36% y su comunidad supera los 48.000 profesionales en 2025

Valencia consolida en 2025 su posición como uno de los hubs tecnológicos con mayor dinamismo de Europa. Startup Valencia cierra el año con un crecimiento significativo que refuerza esta tendencia: la comunidad que agrupa al ecosistema innovador alcanza ya los 48.000 profesionales, un 36% más que en 2024. La organización privada y sin ánimo de lucro, fundada en 2017, ha incorporado además 57 nuevos socios, alcanzando un total de 407.

Fin de año, dobles agendas y amantes: así viven las fiestas los españoles

Las fiestas de Navidad y Fin de Año no solo traen brindis y turrones… también reavivan otro clásico: el incremento de las aventuras extramatrimoniales. Según datos recientes de Gleeden – la primera plataforma europea de encuentros extramatrimoniales pensada por y para mujeres, con más de 13 millones de usuari@s en todo el mundo y 1,2 millones en España – la actividad dentro de la app aumenta hasta un 28% durante el mes de diciembre, especialmente los días previos a Navidad y Año Nuevo.

2025, el año en que la IA visual se consolida en la industria de la moda y en redes sociales

La inteligencia artificial visual ha dejado de ser una tecnología experimental para convertirse en una infraestructura clave dentro de la industria de la moda. A lo largo de 2025, alrededor del 80% de las marcas del sector tienen ya algún despliegue de IA previsto o activo en 2025. Marcas, creativos y retailers han integrado de forma real la IA en sus procesos de creación de imágenes, campañas, contenidos para redes sociales y producción visual, marcando un punto de inflexión en la evolución del sector.