A Xunta destaca a posición de vantaxe de Galicia como destino para as competicións náuticas de primeiro nivel (Hoxe en galego)

Sesenta embarcacións tomaron parte nunha nova edición da Regata Rías Baixas, a competición máis veterana do calendario nacional que hoxe rematou en Vigo coa entrega dos seus premios, nun acto no que participaron, por parte da Xunta de Galicia, a delegada territorial da Xunta en Vigo, Ana Ortiz, e o director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, ademais da directora de Galicia Calidade, Ana Méndez, e doutras entidades como a Real Federación Galega de Vela (RFGV), a Comandancia Naval de Vigo ou o Real Club Náutico de Vigo, promotor da regata, entre outras.

En total, a competición contou con 600 participantes que hoxe se deron cita no Salón Nobre do Real Club Náutico de Vigo para a entrega dos 27 premios dunha competición que nesta edición cumpre 60 anos. A 60ª Regata Rías Baixas transcorreu en cinco etapas que permitiron que as embarcacións nas diferentes categorías sucaran as rías de Vigo, Pontevedra e Arousa, cos portos de Vigo, Combarro, Sanxenxo e a Pobra do Caramiñal como referencia.

Neste sentido, o director de Turismo de Galicia, fixo fincapé no apoio que a Xunta lle da a este tipo de competicións deportivas, permiten abrir ás portas da comunidade galega ás competicións náuticas de alto nivel.

“O traballo deste Club ten sido, sen dúbida, fundamental á hora de situar ás Rías Baixas coma un dos epicentros do deporte da vela en España, o cal se transmite tamén ao resto de Galicia e nos beneficia a todos os que estamos implicados na promoción deste deporte como recurso turístico”, asegurou ao tempo que lembrou que moitos participantes descobren as bondades o noso territorio como destino turístico despois de participar nestas competicións, “incluso o Camiño de Santiago, que ten en Vigo un dos seus portos xacobeos”.

España cae al octavo puesto en el ranking europeo de puntualidad aérea

Durante el primer semestre de 2025 España bajó al noveno puesto -de un total de 43- en el ranking europeo de puntualidad en los vuelos, según los datos publicados por Eurocontrol. Concretamente, el 19,2% de los vuelos aterrizó con retraso respecto del horario previsto -es decir, 80,8% de puntualidad-. En 2024, España logró situarse como el quinto país más puntual de Europa y, en 2023, fue el octavo. 

El 74% de los argentinos cree que la inseguridad es el principal problema del país

Vivir en Argentina siempre implicó cierto grado de adaptación: al ritmo vertiginoso de los cambios, a los vaivenes económicos, a la reinvención constante. Pero en los últimos años, a esa lista se le sumó un factor más difícil de manejar: el miedo. Ya no se trata solo de planificar los gastos, buscar estabilidad o proyectar a futuro; se trata, también, de sentirse aliviado en la vida cotidiana.

Nómades en la red laboral: ¿traidores o embajadores?

(Por Sonia Abadi, médica, psicoanalista, creadora del modelo de Pensamiento en Red y autora del libro “La prodigiosa trama. Variaciones en clave de red”) ¿Qué opinión tienes sobre ellos, sobre ellas? ¿Habrá que aceptarlos y cambiar algunas dinámicas de la empresa? ¿No hay algo más para entender y para hacer?

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Buenos Aires ya es la cuarta ciudad que más talento digital exporta a Barcelona

(Por redaccion InfoNegocios Barcelona) Según el informe Digital Talent Overview 2025, presentado por Mobile World Capital Barcelona, Buenos Aires ya representa el 3,3% del talento extranjero que trabaja hoy en el ecosistema digital barcelonés, colocándose como la cuarta ciudad del mundo que más profesionales TIC aporta, solo por detrás de Londres (12%), Lisboa (6,3%) y Madrid (3,6%).

F1: la película rompe récords de taquilla con US$ 144 millones el primer Weekend (otra muestra irrefutable del éxito de los mega eventos y experiencias phygitales y el crossing marketing)

(Por Taylor con Maqueda) Con un impresionante debut global de $144 millones, F1: The Movie no sólo marca un hito en la historia del cine, y le da una enorme relevancia a Apple Original Films, sino que también revela las tendencias emergentes que están transformando la industria del entretenimiento de lujo, el marketing deportivo y la narrativa audiovisual en 2025.

Tiempo de lectura de valor: 5 minutos