153 establecementos turísticos galegos benefícianse da orde de axudas para actuacións de mellora nos establecementos de aloxamento e restauración galegos

Melloras de accesibilidade, reforma das instalacións eléctricas, sanitarias e de illamento así como actuacións de renovación na seguridade, na modernización e na dixitalización dos servizos son algunhas das actuacións que Turismo de Galicia está a subvencionar a través da súa liña de axudas orientada a establecementos hoteleiros e de restauración. Este ano, o orzamento desta liña de axudas incrementouse nun 75% respecto do ano pasado, o que permitiu que un total de 153 establecementos galegos se poidan beneficiar destas axudas.

“O obxectivo principal destas axudas é incentivar a mellora das instalacións e infraestruturas destes establecementos co fin de consolidar unha oferta turística de calidade, xa que o sector turístico ten un gran valor estratéxico na economía galega”, explicou o director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, durante a visita que esta mañá fixo a un dos establecementos beneficiarios desta axuda, o hotel-pensión 25 de Julio, en Santiago de Compostela.
 
Este establecemento beneficiouse este ano dunha axuda de algo máis de 40.000€ que lle permitirá acometer traballos de rehabilitación das habitacións, modernizando as instalacións e adaptando baños e mobiliario, ás novas necesidades dos viaxeiros.
 
Establecementos beneficiarios
 
Ao abeiro desta axuda levaranse adiante proxectos en 109 establecementos hoteleiros (campamentos de turismo, establecementos de turismo rural, apartamentos turísticos e albergues turísticos) por importe de algo máis de 2,6M€ mentres que no ámbito dos establecementos de restauración aprobáronse un total de 44 solicitudes por importe de case 780.000€.

Os proxectos acadaron unha subvención de ata o 50% e o importe máximo da axuda a cada entidade beneficiaria será de 50.000 euros, puidendo executarse obras por importe de ata 100.000€, que deberá estar executada e xustificado neste ano.

Tu opinión enriquece este artículo:

¿Cuánto sale vivir en Miami hoy? (mitos, realidad, datos y análisis)

(Por Taylor) Una disección geopolítico económica del costo de vida en Miami que revela las tensiones fundamentales entre calidad de vida, movilidad social y el nuevo orden laboral global y la tensión con la belleza y la experiencia única de ser parte de quizás una de las tres ciudades que más crece en valor y en nivel de vida en el mundo

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Ciel Dubai Marina: el hotel más alto del mundo acaba de abrir y redefine el concepto de lujo vertical

(Por Máximo Maurizio, Maximiliano Mauvecin con la colaboración de Marcelo Maurizio) Miami, Dubai (y ahora también Madrid), por muchas razones son primas hermanas, las dos primeras crecen en todo sentido más que nada en el mundo, pero claramente Dubai, es la que le compite de igual a igual a Miami, y la más atrevida, por ejemplo ahora con 377 metros, 82 plantas, 1.004 habitaciones y una piscina infinita en la planta 76 Dubái inaugura la megaestructura hotelera que desafía las leyes de la física, la arquitectura y la hospitalidad contemporánea

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Miami se consolida como la capital global de las stablecoins (entrevista exclusiva con los fundadores de Shield, neobanco)

(Por Taylor, desde Silicon Beach y Maurizio) Mientras Wall Street observa con cautela, el corredor Miami-Latinoamérica ejecuta la disrupción financiera más significativa desde la invención de la banca electrónica. Las stablecoins dejan de ser experimento cripto para convertirse en infraestructura crítica del comercio hemisférico.

(Tiempo de lectura de alto valor: 4 minutos) (Este valioso contenido también está disponible en nuestras secciones en inglés y en portugués)

Run Your Way: New Balance lidera la Maratón de Valencia 2025 con una experiencia multicanal que une deporte, cultura, innovación y artesanía

New Balance, patrocinador deportivo oficial del Maratón Valencia Trinidad Alfonso Zurich 2025, despliega un programa único de activaciones que celebra la individualidad del corredor bajo el lema Run Your Way. Con más de 35.000 participantes y 100.000 personas conectadas al evento, el maratón se consolida como uno de los más rápidos del mundo, con un bonus de 1 millón de euros para batir récords. A través de espacios como Expo 42K, Run House y Marathon House, la marca combina artesanía, tecnología e innovación para ofrecer experiencias premium y generar un vínculo auténtico con la comunidad runner. 

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.