A Xunta destaca a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade

O conselleiro do Medio Rural, José González, destacou hoxe a importancia das prazas de abastos na dinamización do mercado de proximidade, na venda dos produtos alimentarios e no fomento da súa calidade. González presidiu o acto inaugural da rehabilitación do mercado municipal de Crecente, acompañado da directora xeral da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural, Inés Santé, e do alcalde desta localidade pontevedresa, Julio García-Luengo.

Image description

O conselleiro puxo en valor o investimento de preto de 96.000 euros nestas instalacións, que serviron para renovalas totalmente. Así, segundo explicou José González, levouse a cabo a restauración completa do interior do inmoble, creáronse catro postos de venda de produtos agroalimentarios e habilitouse un local para un supermercado.

Todo isto, engadiu o titular de Medio Rural, mediante diferentes intervencións, entre as que salientan o reforzo da estrutura con perfís de aceiro para garantir a seguridade do recinto, a instalación de carpinterías metálicas en todos os ocos exteriores, con vistas a mellorar a luminosidade ou a colocación de portas corredoiras automáticas, co fin de mellorar a eficiencia enerxética e a funcionalidade. Así mesmo, procedeuse a reforzar o illamento térmico e á dotación de pavimentación específica, para cubrir as diferentes necesidades.

Pegada de carbono
O conselleiro vinculou estas obras na praza de abastos de Crecente coas directrices europeas -e coas consecuentes políticas da Xunta- encamiñadas a reducir a pegada de carbono e destinadas a achegar aos agricultores e gandeiros, por un lado, e aos consumidores, por outro.

Así mesmo, José González sinalou que a mellora das instalacións do mercado incide tamén noutra das liñas de actuación da Consellería do Medio Rural, como é a calidade. Un aspecto que -indicou- a Xunta defende dende o control, a promoción e o apoio á comercialización, entre outros ámbitos, e que se fomenta tamén mediante medidas de ordenación, caso da futura Lei da calidade alimentaria de Galicia.

Neste sentido, o conselleiro apuntou que o feito de contar cun mercado de calidade incide tamén na defensa da excelencia dos nosos produtos alimentarios e que, de feito, dispoñer dunhas instalacións cun bo nivel constitúe un valor engadido á hora de facilitar a venda destas producións.

Por todo isto, José González quixo felicitar ao rexedor municipal e a todos os veciños de Crecente polo éxito desta rehabilitación e desexar que este mercado sirva como punto de encontro para moitos deles e para poñer en valor esa calidade dos produtos da nosa terra, remarcou.

Tu opinión enriquece este artículo:

España lidera la renta disponible en los hogares en la UE, con un crecimiento cercano al 10% en los últimos dos años

España se mantiene como el pulmón económico de Europa. Además de estar entre los países con mayor crecimiento acumulado en los últimos años, también se está posicionando como uno de los mercados con mayor crecimiento en la renta disponible de los hogares. De hecho, en los últimos dos ejercicios, esta variable ha aumentado casi 10 puntos porcentuales, una tendencia muy superior a la de otras potencias europeas.

¿Qué es y por qué? El Head of Culture se volvió imprescindible en anglolatam y mercados globales (parte I)

(Por Maurizio y Otero) Hagamos una analogía, todos quieren un video corto o un gráfico simple, algo “cool e inmediato” que nos de mucho éxito y le pongamos muchos likes… La realidad es que la Cultura de una empresa implica esfuerzo, disciplina, hábitos, desarrollo de competencias, compromiso y es la única manera de lograr resultados realmente sostenibles en el tiempo. En la era de la economía exponencial, la cultura ya no es un lujo: es una palanca estratégica que decide el rendimiento, la retención de equipos y clientes y la innovación.

Lectura de valor: 5 minutos

El 39% de los líderes prioriza la flexibilidad laboral frente al salario

La forma en que los líderes valoran un cambio profesional está evolucionando. Según el informe sobre ‘Nuevos Liderazgos para Nuevos Tiempos’, elaborado por Claire Joster People first, la firma de Executive Search, selección especializada y desarrollo de talento de Eurofirms Group, apunta que el 39 % de los directivos sitúa la flexibilidad laboral por encima incluso del salario a la hora de elegir un nuevo proyecto, una tendencia que refleja un cambio claro en las prioridades de liderazgo.

NetApp ganó casi 213 millones en su primer trimestre fiscal, un 6% menos

La firma tecnológica estadounidense NetApp registró unas ganancias netas de 248 millones de dólares (en torno a 213 millones de euros al cambio actual) en su primer trimestre fiscal (finalizado el pasado 25 de julio), lo que supone un 6% menos que los 233 millones de dólares (casi 200 millones de euros) del mismo periodo del año anterior, según las cuentas presentadas por la compañía.

Ignacio del Pozo, nuevo director académico del Programa de Alta Dirección en Digital Business de The Valley

The Valley ha nombrado a Ignacio del Pozo nuevo director de la 37ª edición del Programa de Alta Dirección en Digital Business, que dará comienzo el próximo 31 de octubre en el Campus de Arapiles de la escuela de negocios en Madrid. El actual director de Operaciones de IBM en España, Portugal, Grecia e Israel, da así un paso adelante no sólo en su crecimiento profesional, ampliando sus áreas de trabajo al ámbito educativo, sino también en su misión de compartir su experiencia y talento.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.