A Xunta abre o prazo para que a mocidade presente as súas obras na nova edición do programa Xuventude Crea (Hoxe en Galego)

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publica hoxe unha nova convocatoria do programa Xuventude Crea, destinado a premiar a creatividade da mocidade galega en distintas categorías artísticas. A partir de mañá os mozos terán o prazo dun mes para presentar os seus proxectos a este certame que chega xa á súa XIII edición.

A convocatoria está dirixida a todas as mozas e mozos non profesionais con idades comprendidas entre os 16 e 30 anos. Os interesados en participar poden inscribirse nalgunha das 14 categorías que ten o certame: creación de videoxogos, novela curta, cociña, teatro, artes plásticas, fotografía, música, poesía, videocreación, banda deseñada, arte urbana, deseño de xoias, moda e danza moderna.

Cada unha destas especialidades contará con tres premios: o primeiro, de 3000 euros; o segundo, de 1500; e o terceiro, de 1000 euros; así como mencións de honra sen dotación económica. Ademais, desde o pasado ano incluíuse un premio especial de 1000 euros para a modalidade de música clásica dentro da especialidade de música. A obra gañadora poderá ser proposta para participar en festivais de música de Galicia así como en eventos de similares.

Como novidade, increméntanse de 6 a 8 as obras que poden chegar á fase final na especialidade de Danza Moderna; e se elimina o número máximo de integrantes dos grupos de creación de Videoxogos, ata agora de 5.

Na especialidade de teatro, ofrecerase aos gañadores a posibilidade de entrar na selección dun programa de formación e mentorizaxe para poñer en marcha unha compañía teatral.

Programa Xuventude Crea
A consellería de Política Social e Xuventude da Xunta de Galicia convoca anualmente desde 2010 o programa Xuventude Crea, un certame de creadores novos que pretende estimular e apoiar a imaxinación, a creatividade e a innovación. Xa levan participado no programa máis de 4.400 mozos e mozas, con 3.254 obras e proxectos creativos, 540 premios repartidos e case 800.000 euros en dotacións económicas.

Xuventude Crea pretende ser un trampolín para mostrar as propostas da mocidade galega ademais de axudar economicamente. As obras e artistas máis recentes de Xuventude Crea poden consultarse no museo web do programa: www.museoxuventudecrea.gal.

Tu opinión enriquece este artículo:

Ciel Dubai Marina: el hotel más alto del mundo acaba de abrir y redefine el concepto de lujo vertical

(Por Máximo Maurizio, Maximiliano Mauvecin con la colaboración de Marcelo Maurizio) Miami, Dubai (y ahora también Madrid), por muchas razones son primas hermanas, las dos primeras crecen en todo sentido más que nada en el mundo, pero claramente Dubai, es la que le compite de igual a igual a Miami, y la más atrevida, por ejemplo ahora con 377 metros, 82 plantas, 1.004 habitaciones y una piscina infinita en la planta 76 Dubái inaugura la megaestructura hotelera que desafía las leyes de la física, la arquitectura y la hospitalidad contemporánea

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Miami se consolida como la capital global de las stablecoins (entrevista exclusiva con los fundadores de Shield, neobanco)

(Por Taylor, desde Silicon Beach y Maurizio) Mientras Wall Street observa con cautela, el corredor Miami-Latinoamérica ejecuta la disrupción financiera más significativa desde la invención de la banca electrónica. Las stablecoins dejan de ser experimento cripto para convertirse en infraestructura crítica del comercio hemisférico.

(Tiempo de lectura de alto valor: 4 minutos) (Este valioso contenido también está disponible en nuestras secciones en inglés y en portugués)

La adquisición del siglo: Netflix compra Warner Bros. y HBO (reimaginado el futuro del universo, crossing y phydigital, del entretenimiento)

(Por Maqueda, Taylor y Maurizio) Una jugada estratégica que redefine la industria, y todas las industrias, desde Hollywood, Miami, Usa, el mundo: claves técnicas, implicaciones creativas y 15 tips para entender de manera rápida la megafusión que sacude los cimientos de los medios. ¿Por qué esta adquisición es espejo de una cambio total de visión de negocios, cultura de marca y apuestas “económicas -culturales” a largo plazo. 

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.