A Xunta distribúe 2,5 M€ en axudas para a produción de 21 novas longametraxes, curtas e series galegas

O audiovisual galego recibirá 2,5 millóns de euros por parte da Xunta para a materialización de 21 novas longas cinematográficas, curtametraxes e series como adxudicatarias da convocatoria anual de subvencións para a produción e coprodución audiovisual, as de maior dotación das destinadas especificamente a apoiar economicamente o sector en Galicia.

A Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades publicou hoxe na web da Axencia Galega das Industrias Culturais a proposta de resolución de concesión destas axudas, a través da que se contribúe á posta en marcha das novas propostas presentadas por 18 produtoras galegas nas diferentes modalidades.

Esta vía de fomento constitúe una das principais iniciativas dirixidas ao sector no marco do Plan Xeración Cultura do Goberno galego. En concreto, o noso audiovisual é o destinatario de oito liñas de subvencións que suman máis de 7,3 millóns de euros para acompañar e impulsar o seu bo momento creativo e empresarial tanto a través do programa anual de axudas como do Hub Audiovisual.

Xunto con outras medidas, como a próxima entrada en funcionamento da Galicia Film Commission, estas axudas centran o apoio da Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades ás empresas e profesionais do cinema e a televisión durante todo o proceso audiovisual: desde o impulso do talento na fase de creación ata a promoción, comercialización e exhibición dos traballos, pasando pola súa preprodución, rodaxe e posprodución. A súa prioridade é tanto atender as necesidades máis inmediatas das produtoras como sentar as bases para a consolidación e impulso do sector a medio e longo prazo.

Variedade de proxectos
Entre os proxectos adxudicatarios este ano da convocatoria á produción e coprodución, conviven tanto propostas que mobilizarán importantes orzamentos para levar a cabo ambiciosos deseños de produción, con outras de menor contía, pero cun gran interese artístico e cultural.

Así, o Executivo galego contribuirá á produción de 12 longametraxes, das cales seis son os documentais Xalundes, de Rebordelos; Todo é cárcere, de Filmika Galaika; Fomos ficando sós, de Zeitun Films; O silencio herdado, de Gaitafilms; Prefiro condenarme, de Nós Produtora Cinematográfica Galega, e Ana e mais nós, de Miramemira. Cada unha destas empresas recibirá 80.000 euros para levar a cabo os seus novos proxectos.

No eido da ficción, propóñense como adxudicatarias sete longametraxes. Nesta modalidade, O pesadelo das vacas (Matriuska Producciones), A nadadora (Setembro Cine) e As augas (Maruxiña Film Company) contarán con 280.000 euros, mentres que After (Los Desertores) e Quero vivir un grito (Miramemira) recibirán 260.000 euros. Idéntica cifra obtén a longa de animación Decorado, presentada por María y Arnold AIE. Completa a listaxe Vidas perras (Indígena Filmes) con 60.000 euros.

Coprodución internacional e curtas
Na categoría de longametraxes cinematográficas en coprodución internacional minoritaria, a fita Los invitados, de Frida Films, recibirá 150.000 euros, mentres que no apartado específico para curtas figuran outros seis títulos con cadanseus 15.000 euros: Despois, nada, de Gonzalo Veloso; 68 metros, de Rebordelos; Monstera, de Maruxiña Film Company; O corpo de Cristo, de Abano Producións; Lucus, de Mala Herba Producións, e Adeus, Berta, de Kraken Media.

Na modalidade destinada a obras para televisión e plataformas, a empresa Undodez disporá de 100.000 euros para desenvolver a serie de animación para público infantil e xuvenil Bibopalula.

La serie definitiva sobre liderazgo, comunicación, amistad, valores, que tienes que ver ya: "The Chosen" (seas católico o no)

(Por el equipo de | INFONEGOCIOS MIAMI *) En un mundo empresarial obsesionado con métricas vanidosas y crecimiento exponencial a cualquier costo, The Chosen emerge no como una serie religiosa más, sino como el manual no escrito de liderazgo auténtico, construcción comunitaria y sostenibilidad organizacional.

(Tiempo de lectura de valor: 4 minutos)

Lido Beach: ¿la otra playa más bella de Florida? (¿por qué este paraíso natural aún lo ocultan en el top mundial?)

(Por Maurizio y Maqueda) Ubicada en la vibrante costa oeste de Florida, Lido Beach se erige como un tesoro natural que cautiva a quienes tienen el privilegio de visitarla. La gran pregunta es… ¿sigue casi oculto porque parte de su atractivo es que no sea masivo?, quizás por que es tan linda, que quienes la visitan constantemente quieren que permanezca oculta.

(Tiempo de lectura: 4 minutos para enamorarse de Lido Beach)

Startup Valencia crece un 36% y su comunidad supera los 48.000 profesionales en 2025

Valencia consolida en 2025 su posición como uno de los hubs tecnológicos con mayor dinamismo de Europa. Startup Valencia cierra el año con un crecimiento significativo que refuerza esta tendencia: la comunidad que agrupa al ecosistema innovador alcanza ya los 48.000 profesionales, un 36% más que en 2024. La organización privada y sin ánimo de lucro, fundada en 2017, ha incorporado además 57 nuevos socios, alcanzando un total de 407.

Fin de año, dobles agendas y amantes: así viven las fiestas los españoles

Las fiestas de Navidad y Fin de Año no solo traen brindis y turrones… también reavivan otro clásico: el incremento de las aventuras extramatrimoniales. Según datos recientes de Gleeden – la primera plataforma europea de encuentros extramatrimoniales pensada por y para mujeres, con más de 13 millones de usuari@s en todo el mundo y 1,2 millones en España – la actividad dentro de la app aumenta hasta un 28% durante el mes de diciembre, especialmente los días previos a Navidad y Año Nuevo.

2025, el año en que la IA visual se consolida en la industria de la moda y en redes sociales

La inteligencia artificial visual ha dejado de ser una tecnología experimental para convertirse en una infraestructura clave dentro de la industria de la moda. A lo largo de 2025, alrededor del 80% de las marcas del sector tienen ya algún despliegue de IA previsto o activo en 2025. Marcas, creativos y retailers han integrado de forma real la IA en sus procesos de creación de imágenes, campañas, contenidos para redes sociales y producción visual, marcando un punto de inflexión en la evolución del sector.